Tanie gadżety ...?  sorry, nie stać mnie.

panowie stojący nad koszem, plastikowe butelki z napisem logiNasze doświadczenia w kwestii "byle coś dać..."


Czasami słyszymy od naszych klientów zdania typu, "żadna różnica, to ma być tanie byle coś rozdać"...

Rozumiemy, że bywają sytuacje, gdzie upominek reklamowy nie musi kosztować setki złotych a jego przeznaczenie jest dość specyficzne, ale dlaczego nie przykładać do tego gadżetu należytej uwagi?

Gadżet premium to całkiem inny segment, jeżeli mogę się tak wyrazić.

P.P.H.U. CHILI produkuje upominki reklamowe średniej półki cenowej.

Zawsze stawiamy na dopasowanie gadżetu do potrzeb klienta i przykładamy dużą wagę do jakości i zgodności z oczekiwaniami. 

Od czasu do czasu pojawia się opinia, że gdy kupimy tanie gadżety, to będzie ich więcej, czyli większa liczba klientów zostanie obdarowana a co za tym idzie reklama będzie skuteczniejsza.

Zastanówmy się jednak, czy to prawda.

Klient otrzymuje tani, drobny "BYLE-gadżet", obdarowaliśmy go, więc niech chwali imię nasze :-)

Spróbujmy jednak prześledzić życie tegoż upominku. Artykuł jest kiepskiej jakości, lub nie został przemyślany w efekcie czego nie podoba się klientowi, gdyż nie widzi w nim zastosowania dla siebie.

CO ROBI KLIENT?

Wyrzuca owe cudo do kosza na śmieci, nie zabiera z eventu, podarek znika w czeluściach plecaka, szafy itp.

Czy taki gadżet zadziałał? Być może w pewnym sensie tak, ale nie każdego stać na rozrzutność i nijakość.

Aktualnie widzimy spore zainteresowania mniejszych firm: typu szkoła językowa, punkt gastronomiczny,  oferta edukacyjna, sala zabaw, czy mechanika pojazdowa. Te i inne, podobne firmy, stawiają na praktyczność upominku. Wybierają te gadżety CHILI, które, ich zdaniem,  zostaną wykorzystane przez klienta, ich "życie" będzie dłuższe, niż ulotki, czy tekturowej linijki, ew. kształtu ze sklejki z grawerem laserowym (nie ujmując żadnemu z nich - gdyż efektywność zależy też od okazji i przeznaczenia), co przełoży się na, modne, w dzisiejszych czasach ZASIĘGI.

Np. worko-plecak, jeden z najbardziej popularnych gadżetów w P.P.H.U. CHILI, produkowany w różnych wariantach, rozmiarach a nawet materiałach, z możliwością uzupełnienia o dodatki typu metka, naszywka, odblask itp. to gadżet, który stale "pracuje". Dobrze wykonany, mam tu na myśli atrakcyjna grafikę, chodzi z klientem: sportowcem,  uczniem, kursantem "roznosząc" zawarte na nim treści. Choć gadżet nie jest drogi, to koszt jego zakupu, na pewno zwróci się, jako dobrze wydane pieniądze na promocję firmy, eventu, produktu.

Takich upominków może być wiele.

Jeżeli nie wiecie, co wybrać, zapytajcie (wiele osób tak robi, dzwoniąc i pytając "Panie Damianie, co zaproponowałby Pan dla/na/do, pod...?" a ja, jak zwykle chętnie z Wami podyskutuję, doradzę a nawet wejdę w "spór", wszystko po to, aby nasza współpraca była owocna a klient otrzymał to, czego chciał... lub nawet nie widział, że chce i potrzebuje, ale to już chyba inny temat ;-)

Pomimo tego, że dla agencji reklamowych to, co piszę jest jasne i logiczne, naszymi mini- artykułami chcemy podejmować rozmowę, wymieniać się doświadczeniami, przekazać treści i opinie, które często przekazują nam klienci/ pośrednicy w bezpośrednim kontakcie.

Mam nadzieję, że widzicie sens tych "aktualności"?

Miłego dnia, CHILI spokojnego i owocnego.

Damian